Dyrektor Marketingu

DM/19

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy  dostarczającej produkty oraz kompleksowe usługi dla biznesu, poszukujemy odpowiedniego Kandydata na stanowisko:

Dyrektor Marketingu 

Lokalizacja : Warszawa

Zakres obowiązków:

  • kompleksowe zarządzanie wszelkimi działaniami marketingowymi, kreowanie strategii i planu marketingowego dla poszczególnych grup produktowych, odpowiedzialność za budżet marketingowy, monitorowanie trendów, systematyczna analiza rynku oraz działań konkurencji, kreowanie wizerunku marki poprzez wielokanałowe działania marketingowe, zarządzanie marketingiem tradycyjnym i internetowym oraz zarządzanie zewnętrznym i wewnętrznym PR i komunikacją.
  • Przygotowanie i realizacja strategii marketingowej w odniesieniu do strategii Grupy oraz opartego na najnowszych analizach rynkowych i innowacyjnych rozwiązaniach.
  • Realizacja strategii poprzez skuteczne wykorzystywanie rozwiązań MarTech
  • Kreatywna współpraca w zakresie rozwoju produktów i usług z obszaru nowoczesnych technologii, wdrożenia rozwiązań na rynku i pozycjonowanie cenowe.
  • Analiza rynku, wyników sprzedaży i działań konkurencji
  • Rozwój oferty poprzez standaryzację istniejących usług oraz rozwój innowacyjnych usług dodatkowych wraz z wprowadzeniem ich do sprzedaży
  • Bieżące analizowanie wskaźników oraz skuteczności prowadzonych działań
  • Wsparcie dla zespołów sprzedażowych w docieraniu do potencjalnych klientów poprzez ich identyfikowanie, selekcję, przygotowanie planów akcji marketingowych
  • Budowanie wizerunku firmy jako profesjonalnego i rzetelnego partnera biznesowego
  • Inicjowanie działań wspierających sprzedaż w poszczególnych liniach biznesowych firmy, z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi i działań marketingowych. m.in. dni otwartych, szkoleń, targów, ofert promocyjnych,  performance marketing, marketing automation, content marketing etc.
  • Optymalizacja wykorzystania baz danych (data mining i segmentacja, pozycjowanie)
  • Wdrażanie najnowszych rozwiązań z zakresu digital marketingu, współpraca z influencerami (z biznesu) i mediami, analiza działań w mediach społecznościowych
  • Udział w launchu nowych produktów oraz rebrandingu oraz zarządzanie cyklem życia produktu
  • Przygotowanie strategii oraz realizacja działań związanych z komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną.
  • Zarządzanie budżetem ( tworzenie długookresowych budżetów działań marketingowych i ich egzekucja).
  • Ścisłą współpracę z Zarządem firmy oraz Dyrektorami odpowiedzialnymi za rozwój i sprzedaż poszczególnych obszarów biznesowych, oraz z regionem (CEE), HR w zakresie Employer brandingu)

Oczekujemy:

  • Minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku managerskim w marketingu B2B 
  • Umiętność i doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • Bardzo dobra znajość języka angielskiego 

Osoby zainteresowane zachęcam do aplikowania na adres pw@hmp.pl z dopiskiem :

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Wróć